Panduan Jana Pendapatan Dengan Bisnes Aiskrim

Panduan Jana Pendapatan Dengan Bisnes Aiskrim | Perasan tak, orang Kemboja datang Malaysia apa yang diorang jual? Orang Pakistan, keliling kampung dan taman apa yang diorang jual? Orang Bangla naik motor pusing-pusing pekan apa yang diorang jual?

Betul! Diorang jual aiskrim. Kenapa dalam banyak-banyak produk, mereka memilih untuk jual aiskrim? Kenapa mereka tak jual burger ke, pisang goreng ke, atau jual nasi lemak?

Mereka jual aiskrim kerana aiskrim memiliki ciri-ciri produk perniagaan yang :
  • Sesuai untuk orang yang tak pernah berniaga.
  • Sesuai untuk orang yang malu nak berniaga, malu nak bercakap dan malu nak menjual.
  • Sesuai untuk orang yang nak bisnes mudah.
  • Sesuai utk orang yg tiada skill dan pengalaman.
Dan beberapa ciri lain.
Sumber: Klikjer.com
Aiskrim juga adalah produk yang:

1. Sangat menguntungkan
2. Mudah nak buat
3. Barang mentah boleh dibeli hanya di kedai runcit
4. Margin supernova

Bayangkan, orang Bangla cakap bahasa Melayu pun tak lancar niaga aiskrim 2 tahun dah boleh buka kilang aiskrim sendiri. Orang Kemboja niaga aiskrim saja dah boleh buat rumah banglo. Orang Pakistan, dulu jual aiskrim naik basikal sekarang dah ada pajero. Sekarang orang Siam masuk Malaysia kaya raya jual AISKRIM KELAPA. 

Kita memang asal Malaysia, lahir di sini siap IC biru lagi. Tapi asyik merungut dan mengeluh tak cukup duit. Diorang senyap-senyap buat duit.

Nak tahu rahsia macam mana diorang buat duit dengan bisnes aiskrim je? Klik banner dibawah ni!


Okay, tunggu! baca ini dahulu...

Testimoni 1
===========
Assalamualaikum semua , saya merupakan salah seorang yang belajar aiskrim bersama chef Afiq , Alhamdulillah syukur dengan berkat doa&limpah rahmatNYA stiap minggu AISKRIM katering saya penuh dengan tempahan .TQVm Chef AFIQ - Zainal Kinto

Testimoni 2
===========
Alhamdulilah! saya bersyukur sangat ni bang, 2bulan sebelum puasa ni saya dapat menjana hampir 10k buat aiskrim utk kerja kawin SABTU & AHAD jer! - Ustad Sham

Testimoni 3
============
Saya asalnya peniaga sate. Setiap minggu saya jual beribu-ribu cucuk sate. Tapi tak juga kaya. Bisnes saya nampak saja macam maju. Tapi tuhan sahaja yg tahu. Sehari jualan Rm1000, tapi lepas tolak duit bahan mentah, arang dan pekerja tinggal Rm100 saja. Akhirnya saya letih dan kecewa. Alhamdulillah kursus ini benar-benar membuka mata saya. Saya dah tahu punca kenapa saya masih tak kaya.. - Azhar

Kenapa Bisnes Ini Bagus?

+ Modal rendah dan berbaloi
+ Keuntungan yang tinggi (1200%)
+ Indipendent bisnes (bukan francais)
+ Tidak terikat dengan jenama (bleh buat jenama sendiri)
+ Boleh buat secara part time/full time
+ Kerja senang SEMUDAH ABC
+ Dan banyak lagi!

Bahan-bahan Membuat Aiskrim!

Ini adalah antara bahan-bahan yang digunakan untuk membuat aiskrim. Kos untuk membeli bahan-bahan ini dan membuat 1 adunan aiskrim adalah lebih kurang RM20 sahaja.
Sumber: klikjer.com
Tetapi setelah adunan siap dibuat, ianya mampu menghasilkan lebih kurang 200 scoop aiskrim. Setiap 1 scoop aiskrim boleh dijual dengan harga RM1. Dari modal RM20 tu booleh beranak jadi RM200!

Itulah kelebihan berniaga aiskrim... Berminat nak tahu selok-belok bisnes aiskrim? Klik sahaja link dibawah!


Semoga membantu !

2 Komentar untuk "Panduan Jana Pendapatan Dengan Bisnes Aiskrim"

saya pernah jual aiskrim di kawasan sekolah..alhamdulilah pengalaman :)

Ada pengalaman jual aiskrim rupanya..bestkan jual aiskrim..budak2 suka tu

Back To Top