Terima Komisen Affiliate Klikjer Ogos 2016

Advertisemen
Terima Komisen Kedua Affiliate Klikjer.com Ogos 2016 | Benda macam ni lah mengembirakan hati seorang blogger picisan macam saya. Saya mula menyertai affiliate klikjer.com ni sejak 2 bulan lepas, yaa 2 bulan yang lepas, dan sudah mendapat komisen yang kedua setakat hari ini (26 Ogos 2016).
Baca - Terima Komisen Pertama Affiliate Klikjer.com Julai 2016
Saya tidak pernah menggunakan sebarang jampi, bomoh atau pun pengiklanan berbayar untuk mempromosikan ebook didalam klikjer.com. Saya hanya menggunakan penulisan artikel berkaitan produk digital yang ada didalam laman klikjer. Mungkin jumlah komisen RM42 ni agak kecil tapiiii siapalah yang nak bagi duit sebanyak ini kan? minta dengan kawan, hujung bulan kena bayar tau haha..



Macam tak percaya! tetapi itulah realitinya, saya berjaya mendapat jualan berkat usaha ikhlas mahu menjana pendapatan sampingan melalui blog. Duit hasil komisen ini saya bagitau dengan isteri, akan dimasukkan terus ke akaun SSPN-i Plus anak kami..
Baca - Kelebihan dan Manfaat Menabung Dengan SSPN-i Plus
Ada seorang rakan blogger tanya...
"daripada teknik penulisan tuan ni, macam bukan blogger baru 2 bulan..penulisan pun menggunakan teknik SEO dalam artikel"
Betul, saya akan ceritakan semua kisah blogging saya pada entry yang akan datang. Sekarang ni, korang nak duit komisen kah tidak? kalau nak, daftar sebagai affiliate klikjer.com sekarang...pendaftaran percuma saja..klik sini

Jom buat duit !

Advertisemen

Disclaimer: Gambar, artikel ataupun video yang ada di web ini terkadang berasal dari berbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika ada masalah terkait hal ini, Anda dapat menghubungi kami disini.
Related Posts
© Copyright 2017 Elih Japahar - All Rights Reserved - Created By BLAGIOKE Diberdayakan oleh Blogger