Prokas Puri5 Membantu Kempiskan Perut Buncit

Prokas Puri5 Membantu Kempiskan Perut Buncit. Lelaki dan perut buncit tak akan dapat dipisahkan. Semasa bujang slim je, tapi bila dah kahwin nanti memang tak akan dapat tolak selera makan masakan isteri tercinta. Masakan isteri adalah masakan nombor 2 paling sedap selepas masakan emak kita, hakikatnya perut lelaki yang dah berkahwin pasti akan naik jika tidak ada senaman rutin untuk kesihatan. 
Prokas Puri5 Membantu Kempiskan Perut Buncit

Bagi anda yang belum mengalami perut buncit tu sila amalkanlah gaya hidup yang sihat sebabnya apabila perut dah buncit memang susah sedikit nak turunkan balik sama seperti zaman bujang tu. Apa yang perlu kita buat adalah mendapatkan supplement yang boleh menurunkan dan membantu kempiskan perut buncit atau boroi tu. 


5 Cara Kempiskan Perut Buncit Secara Semulajadi

1 - Kurangkan pengambilan gula dan garam dalam makanan
Pengambilan makanan bergula bukan hanya terhad kepada kuih muih dan minuman berkarbonat tetapi juga didalam nasi putih, roti atau pasta dan lain-lain. Gula yang berlebihan didalam badan seseorang akan menyebabkan peningkatan berat badan dan seterusnya perut buncit, macam wanita mengandung 3 hingga 6 bulan. Ianya sama dengan kandungan garam, yang dikatakan penyebab 'gemuk air'. Jika berlebihan didalam badan akan menyebabkan kegemukan dan perut buncit.

2 - Amalkan minum air limau dan teh halia
Air limau adalah minuman semulajadi yang berfungsi untuk menyahtoksik hati kita. Pengambilan air limau boleh melancarkan fungsi hati dalam sistem hati. Teh halia pula bukan saja boleh membuang angin didalam badan kita tetapi melancarkan sistem pencernaan. Ianya boleh membantu mengurangkan kegemukan dan perut buncit.

3 - Lakukan senaman secara rutin
Senaman yang konsisten akan meningkatkan metabolisma badan kita. Lakukan senaman samada bersukan atau berjogging ditaman belakang rumah kita saja. Jika ada treadmill dirumah anda, itu lebih baik.

4 - Minum air masak yang banyak
Meminum air yang banyak setiap hari boleh membantu proses menyingkirkan garam atau sodium didalam badan kita. Minum 6 hingga 8 gelas sehari untuk membantu badan anda.

5 - Amalkan detoks
Kebanyakkan antara kita mempunyai kerjaya dan susah untuk melakukan senaman secara konsisten. Apa yang boleh membantu penurunan atau kempiskan perut buncit anda adalah dengan mengamalkan detoks. Terdapat banyak produk yang dijual dipasaran pada ketika ini, namun produk manakah yang anda percaya?

Saya cadangkan kepada anda, Prokas Puri5 yang kini laris dijual di pasaran Malaysia dengan keberkesanan menurunkan berat badan dan perut buncit.
Prokas Puri5 Membantu Kempiskan Perut Buncit

Produk Prokas Puri5 ini diformulasikan untuk membersihkan saluran usus, sesuai untuk lelaki dan wanita yang mempunyai masalah perut buncit lepas bersalin. 

Untuk melihat testimoni dan melakukan pembelian produk Prokas Puri5 ini, sila ke link dibawah!

>>> Prokas PURI5 <<<

4 comments.. read them below or add one

mrhanafi mrhanafi 4 Julai 2017 6:22 PTG
Minum air masak memang bagus.
Jie Susanos Jie Susanos 9 Julai 2017 10:31 PTG
jie pun perut dh memboroi ke dpn ni..huhu
Elih Japahar Elih Japahar 11 Julai 2017 8:11 PG
Haha. Buat senaman sikit Jie. Sy ni pun dah naik kedepan juga. Nak try Puri5 ni skrg..